Gjennom Altibox får kundene valgfrihet til å se det innholdet de har mest lyst til å se, på det tidspunktet de selv ønsker. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle tv- og underholdningsuniverset slik at kundene får en så god opplevelse som mulig. I tillegg er vi genuint opptatt av å hjelpe kundene med de utfordringene de har.

Vi var tidlig ute med å sette standarden i bransjen ved å tilby opptak, programarkiv og muligheten til å se tv på farten via app eller nettleser. Vårt poengsystem gjør det mulig å velge inn og ut innhold etter behov, og nasjonalt er Altibox nå Norges nest største aktør for TV-leveranser.

De siste årene har det vært en formidabel økning i bruk av underholdningstjenester, men samtidig økt konkurranse om kundenes tid. Dette gjør at målestokken for gode kundeopplevelser endrer seg slik at vi må strekke oss i sammenligning med både nye aktører og andre bransjer. Og ettersom alt innholdet kan kjøpes fra mange leverandører, handler det til slutt om den gode kundeopplevelsen knyttet til bruken av tjenestene.

Vi vil fortsette arbeidet med å gjøre underholdningsopplevelsen så brukervennlig og intuitiv som mulig, for vi ser at de kundene som er mest fornøyde, er de som tar i bruk alle mulighetene tjenesten gir. Samtidig ønsker vi å berike innholdsopplevelsen enda mer med ved å kombinere innhold på nye måter, presentere andre typer innhold, apper og selvfølgelig enda mer innhold.