Strøm, gass, fjernvarme, fiber:
Har du spørsmål om faktura, forbruk, skal flytte eller endre kontaktinformasjon som strømkunde, så finner du informasjon og kan melde flytting osv på www.lyse.no eller ved å kontakte kundesenteret på telefonnummer 51 90 80 90.  

På den samme nettsiden (lyse.no) og kundesenteret vil bistå deg dersom du har spørsmål som gasskunde, fjernvarmekunde eller fiberkunde hos Lyse. 

Altibox:
Er du fiberkunde hos en annen Altibox-partner enn Lyse, så finner du svar på mange spørsmål på nettsiden til Altibox eller hos din partner. På Altibox.no finner du også pålogging til MinSide oppe i høyre hjørne. 

Ice:
Dersom du er mobilkunde hos ice, kan du finne faktura, bestille tjenester og finne PIN- og PUK-kode i ice-appen og på Min side. Telefonnummer til kundeservice og vår chat finner du her.

I forbindelse med at ice har blitt slått sammen med Altibox og andre teleselskaper i Lyse, mottar ice-kunder faktura fra Lyse Tele AS. Dette er kun en endring som følger av endring i organisasjonsnummer. Som ice-kunde forholder du deg som før til ice. 

Strømnett:
Lnett er nettselskapet til kunder i kommunene Stavanger, Sandnes, Sola, Randaberg, Strand, Hjelmeland, Kvitsøy, Gjesdal og Time. Hvis du som innbygger i en av disse kommune mangler strøm, opplever spenningsfeil eller har spørsmål som angår strømnettet, så finner du informasjon på nettsiden www.l-nett.no og telefonnummer til nettselskapet sitt kundesenter.