Heder for sosiale medier

Altibox etterstreber å gi kundene hurtig respons og skape god dialog med kundene i sosiale medier døgnet rundt. I dag ble innsatsen belønnet med prisen for beste kundeservice under Social Media Days 2014.

CRM-analytiker Kjell Arild Nielsen mottok prisen på vegne av Altibox- Vi i Altibox jobber målrettet for å gi kundene våre den best tenkelige servicen på våre digitale flater gjennom hele døgnet. Det er svært gledelig at fagbransjen anerkjenner det gode arbeidet som gjøres av våre dyktige kolleger hver eneste dag, sier CRM-analytiker Kjell Arild Nielsen i Altibox.

Nielsen mottok prisen på vegne av Altibox under Social Media Awards på Latter i Oslo i ettermiddag. Der ble de beste norske aktørene i sosiale medier hedret. Kåringen er en del av konferansen Social Media Days, som ble arrangert denne uken i regi av fagbladet Kampanje. 

Altibox ble blant annet målt på hvordan det jobbes med kundeservice, på tonen i kundekommunikasjonen, responstid, engasjement, dialog og resultater. NSB og Skandiabanken var de andre selskapene i finalen

Lyse AS har ansvar for kundeservice i Altibox og i de øvrige selskapene i Lyse-konsernet. 
- Vi har et dedikert team med talentfulle mennesker som jobber med sosiale medier hver eneste dag gjennom hele døgnet. De brenner for kundekommunikasjon, og har en helt spesiell måte å samarbeide på internt. Innsatsen deres har bidratt sterkt til at vi fikk denne prisen, sier Trine Karin Stangeland, adm. direktør i Lyse AS.  

Følg oss:Følg oss på Instagram Følg oss på Facebook Følg oss på Twitter Følg oss på LinkedIn 

Personvern Copyright © Lyse AS